Moje konto
Logowanie Przypomnienie hasła

Dołącz do nas:

• Szybki proces zakupowy
• Śledzenie statusu przesyłki
• Podgląd historii zakupów
• Informacje o promocjach i kuponach rabatowych

Rejestracja
Koszyk
Brak produktów

Szef Biura Obsługi Klienta

ETAO Group sp. z o.o. właściciel marki ZdrowaZupa.pl poszukuje uzdolnionych i ambitnych managerów. Nasza firma to coś znacznie więcej niż zdrowa żywność, to jest sposób myślenia i kompleksowego podejścia do zdrowia oraz ciała. Stawiamy na bezpośredni kontakt z Klientem Premium, który kupuje u nas i liczy na wsparcie naszych specjalistów z Biura Obsługi Klienta. Rośniemy w szybkim tempie i szukamy do zarządzania zespołem osoby, które chce się rozwijać i kocha wyzwania. Jeśli w Twojej obecnej firmie szklany sufit wisi nisko, a Ty chcesz działać na szeroką skalę i chcesz zdobywać serca naszych superklientów, poniższe ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie. Jeśli chcesz współtworzyć dział i zdobywać serca naszych super Klientów, poniższe ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie.

Twoje zadania:

  • Nadzór nad pracą zespołu Biura Obsługi Klienta.
  • Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Kompleksowa obsługa zamówień i zapytań klientów.
  • Zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie efektywności działań.
  • Zarządzanie procesem obsługi reklamacji.
  • Optymalizacja pracy zespołu i odpowiedzialność za wyniki.
  • Organizacja pracy zespołu.
  • Wprowadzanie procedur i optymalizacja procesów.
  • Wyszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w obsłudze klienta.
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań.
  • Komunikacja z klientami za pomocą różnych narzędzi.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Weryfikacja pracy pracowników działu.
  • Dbanie o wizerunek firmy.
  • Współpraca z innymi działami.
  • Realizowanie planów rozwojowych zarządu spółki.

Twoje umiejętności:

  • Duże doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Zdolność do zarządzania zespołem.
  • Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność i organizacja pracy zespołu.
  • Umiejętność rozmowy telefonicznej.
  • Korzystanie z checklist i systemów zarządzania projektami.
  • Wysoka kultura osobista i znajomość standardów obsługi klienta.
  • Doskonała znajomość zasad języka polskiego.
  • Odporność na stres i szybko zmieniające się warunki.
  • Kreatywność i otwartość w kontaktach z klientami.
  • Terminowość i umiejętność pracy pod presją.
  • Pracowitość i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów.
  • Biegłość w obsłudze komputera i MS Office.
  • Znajomość tematyki zdrowia i zdrowego odżywiania.
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP, CRM i firmami kurierskimi.
  • Otwartość na wykorzystanie AI, w tym chat GPT.

Co dajemy:

  • Stabilną współpracę z rosnącą innowacyjną firmą.
  • Wysokie dochody plus premie i dodatkowe benefity.
  • Rozwój, szkolenia, kursy.
  • Duże zniżki na produkty firmy.
  • Możliwość uzyskania udziałów dla oddanych, współtworzących sukces firmy managerów.

Nie ma dla nas znaczenia wiek ani płeć. Nasz zespół jest różnorodny i pełen akceptacji. Liczy się dla nas człowiek.

Informacje

Lokalizacja: Wrocław

Typ umowy: Umowa o pracę (po okresie próbnym)

Godziny pracy: Pełen etat

Dodatkowe atuty:

  • Zdolności przywódcze i analityczne.
  • Umiejętność podejmowania decyzji.
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne.
  • Znajomość technik sprzedaży i umiejętności negocjacyjne.
  • Skrupulatność i sumienność.

Aplikuj

Plik powinien być w formacie pdf, doc, txt lub innym tekstowym formacie.