Bądźmy w kontakcie, najważniejsze abyśmy wiedzieli jeśli coś będzie nie tak. Jeśli przesyłka z zupami ulegnie rozbiciu i nie dotrze do Ciebie, kolejną taką samą wyślemy niezwłocznie na nasz koszt. Możesz do nas zadzwonić +48 572 825 000 lub napisać na mail: reklamacje@zdrowazupa.pl
Pamiętaj jest to produkt spożywczy, który może ulec zepsuciu. Szczególnie w transporcie słoiki są narażone na rozszczelnienie.
Jeśli wieczko klik będzie wybrzuszone, nie jedz zupy. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do smaku zupy, również nie jedz jej.
Zgłoś nam to, a my ją wymienimy. Wystarczy, że wyślesz informację mailem na reklamacje@zdrowazupa.pl podając rodzaj zupy i ilość sztuk.
Ufamy Ci, nie musisz nic udowadniać. Po prostu daj nam znać i tym samym daj nam szansę zareagować. Będziemy za to wdzięczni.
Jeśli kupiłaś / łeś dłuższą kurację i po tygodniu chcesz zrezygnować napisz nam o tym. Zadzwoń lub napisz na reklamacje@zdrowazupa.pl i pamiętaj aby ZACHOWAĆ PARAGON. Daj nam znać, zrobimy zwrot na konto i nie wyślemy reszty kuracji. Masz 30 dni od daty zakupu.
Pamiętaj również, że produkty spożywcze to nie ubrania, trzeba je przechowywać z zachowaniem zasad umieszczonych na etykiecie. Zasadniczo produktów spożywczych nie można oddawać, ale zawsze możesz je zareklamować. My dajemy gwarancję jakości i nic na siłę. Zachowaj jedynie umiar w czasie, nie składaj reklamacji ponad miesiąc od zakupu i wtedy kiedy zjesz wszystkie zupy :) Ufamy, że chcesz dla nas tak samo dobrze, jak my dla Ciebie.
Wszystkie zakupy u nas są objęte GWARANCJĄ SATYSFAKCJI – jeśli coś będzie nie tak jak oczekujesz daj nam znać, nasz Dział Obsługi zajmie się tym niezwłocznie, przekonasz się jak szybko działamy! Zabiegamy o to żeby nasz każdy klient stał się naszym fanem, a my wsparciem w drodze do pełni zdrowia i zadowolenia.