Moje konto
Logowanie Przypomnienie hasła

Dołącz do nas:

• Szybki proces zakupowy
• Śledzenie statusu przesyłki
• Podgląd historii zakupów
• Informacje o promocjach i kuponach rabatowych

Rejestracja
Koszyk
Brak produktów

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Komunikatywnym Językiem Angielskim oraz Wiedzą z Zakresu Dietetyki

ETAO Group sp. z o.o. została założona w 2017 roku, a w 2019 roku stworzyła markę ZdrowaZupa.pl. Nasza firma to coś więcej niż zdrowa żywność – to sposób myślenia oraz kompleksowe podejście do zdrowia i ciała. Mamy bezpośredni kontakt z klientem Premium, który liczy na wsparcie naszych specjalistów. Rośniemy w szybkim tempie i poszukujemy osób, które chcą się rozwijać, awansować oraz dobrze zarabiać.

Czego szukamy:
Poszukujemy osoby z komunikatywną znajomością języka angielskiego do obsługi naszych krajowych oraz zagranicznych klientów. Preferowany jest student/studentka dietetyki lub osoba z tej branży, która chce rozwijać się w naszej rosnącej i innowacyjnej firmie. Zależy nam na kimś, kto kocha ludzi, zdrowie i uwielbia chłonąć nową wiedzę. Szukamy osoby otwartej, z pozytywnym nastawieniem do życia, która zaczyna dzień od uśmiechu i zawsze jest na TAK. Wartościowe jest dla nas również dbanie o innych, empatia oraz umiejętności komunikacyjne.

Twoje zadania:

  • Realizacja strategii doskonałej obsługi klienta - jakość i zaangażowanie.
  • Bieżąca obsługa zamówień ze sklepu internetowego.
  • Obsługa telefoniczna i mailowy kontakt z klientami.
  • Obsługa reklamacji.
  • Współpraca z działami logistyki i marketingu.
  • Praca zmianowa od poniedziałku do piątku (8:00-16:00 i 10:00-18:00) oraz dwie soboty w miesiącu (10:00-14:00) - możliwość pracy zdalnej w dni, kiedy robisz obsługę klienta telefonicznie.

Twoje mocne strony:

  • Przykład uczciwości, optymizmu i troski o klienta.
  • Gotowość do pełnego zaangażowania w rozwój firmy.
  • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność poprawnego formułowania zdań i ciepłej rozmowy z klientami.
  • Chęć i gotowość do nauki.
  • Doświadczenie w call center to dodatkowy atut!

Co dajemy w zamian:

  • Stałą pracę w nowoczesnej, szybko rosnącej firmie.
  • Umowę o pracę na pełny etat (umowa zlecenie w trakcie trwania okresu próbnego 3 do 6 miesięcy).
  • Pensję rosnącą wraz ze stażem pracy.
  • Comiesięczne premie.
  • Szkolenia i kursy wspomagające rozwój.
  • Bony świąteczne.
  • Zniżki na produkty firmy.
  • Zdrowe chleby w regularnych degustacjach.
  • Dostęp do firmowej biblioteki i literatury branżowej.
  • Zdrowe przekąski i napoje.
  • Pracę w naszej nowej siedzibie we Wrocławiu.
  • Możliwość awansu na stanowisko kierownicze.

Nie ma dla nas znaczenia wiek ani płeć. Nasz zespół jest różnorodny i pełen akceptacji. Liczy się dla nas człowiek.

Informacje

Lokalizacja: Wrocław

Typ umowy: Umowa o pracę (po okresie próbnym)

Godziny pracy: Pełen etat

Dodatkowe atuty:
Szkoła, kursy związane z dietetyką, żywieniem, dobrostanem człowieka; doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta; znajomość e-commerce


Aplikuj

Plik powinien być w formacie pdf, doc, txt lub innym tekstowym formacie.