Specjalista ds. Obsługi Klienta z Komunikatywnym Językiem Angielskim oraz Wiedzą z Zakresu Dietetyki
ETAO Group sp. z o.o. została założona w 2017 roku, a w 2019 roku stworzyła markę ZdrowaZupa.pl. Nasza firma to coś więcej niż zdrowa żywność – to sposób myślenia oraz kompleksowe podejście do zdrowia i ciała. Mamy bezpośredni kontakt z klientem Premium, który liczy na wsparcie naszych specjalistów. Rośniemy w szybkim tempie i poszukujemy osób, które chcą się rozwijać, awansować oraz dobrze zarabiać.
Czego szukamy:
Poszukujemy osoby z komunikatywną znajomością języka angielskiego do obsługi naszych krajowych oraz zagranicznych klientów. Preferowany jest student/studentka dietetyki lub osoba z tej branży, która chce rozwijać się w naszej rosnącej i innowacyjnej firmie. Zależy nam na kimś, kto kocha ludzi, zdrowie i uwielbia chłonąć nową wiedzę. Szukamy osoby otwartej, z pozytywnym nastawieniem do życia, która zaczyna dzień od uśmiechu i zawsze jest na TAK. Wartościowe jest dla nas również dbanie o innych, empatia oraz umiejętności komunikacyjne.
Twoje zadania:
- Realizacja strategii doskonałej obsługi klienta - jakość i zaangażowanie.
- Bieżąca obsługa zamówień ze sklepu internetowego.
- Obsługa telefoniczna i mailowy kontakt z klientami.
- Obsługa reklamacji.
- Współpraca z działami logistyki i marketingu.
- Praca zmianowa od poniedziałku do piątku (8:00-16:00 i 10:00-18:00) oraz dwie soboty w miesiącu (10:00-14:00) - możliwość pracy zdalnej w dni, kiedy robisz obsługę klienta telefonicznie.
Twoje mocne strony:
- Przykład uczciwości, optymizmu i troski o klienta.
- Gotowość do pełnego zaangażowania w rozwój firmy.
- Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Umiejętność poprawnego formułowania zdań i ciepłej rozmowy z klientami.
- Chęć i gotowość do nauki.
- Doświadczenie w call center to dodatkowy atut!
Co dajemy w zamian:
- Stałą pracę w nowoczesnej, szybko rosnącej firmie.
- Umowę o pracę na pełny etat (umowa zlecenie w trakcie trwania okresu próbnego 3 do 6 miesięcy).
- Pensję rosnącą wraz ze stażem pracy.
- Comiesięczne premie.
- Szkolenia i kursy wspomagające rozwój.
- Bony świąteczne.
- Zniżki na produkty firmy.
- Zdrowe chleby w regularnych degustacjach.
- Dostęp do firmowej biblioteki i literatury branżowej.
- Zdrowe przekąski i napoje.
- Pracę w naszej nowej siedzibie we Wrocławiu.
- Możliwość awansu na stanowisko kierownicze.
Nie ma dla nas znaczenia wiek ani płeć. Nasz zespół jest różnorodny i pełen akceptacji. Liczy się dla nas człowiek.
Informacje
Lokalizacja: Wrocław
Typ umowy: Umowa o pracę (po okresie próbnym)
Godziny pracy: Pełen etat
Dodatkowe atuty:
Szkoła, kursy związane z dietetyką, żywieniem, dobrostanem człowieka; doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta; znajomość e-commerce