Brak produktów
Specjalista ds. Obsługi Klienta
ETAO Group spółka z o.o. powstała w 2017 roku i w ramach swojej działalności w 2019 roku stworzyła markę ZdrowaZupa.pl. Nasza firma to coś więcej niż zdrowa żywność, to sposób myślenia i kompleksowego podejścia do zdrowia oraz ciała. Mamy bezpośredni kontakt z Klientem Premium, który kupuje u nas i liczy na wsparcie naszych specjalistów. Rośniemy w szybkim tempie i szukamy do zespołu osób, które chcą się rozwijać, awansować i dobrze zarabiać.
Twoje zadania:
- realizacja strategii doskonałej Obsługi Klienta - jakość i zaangażowanie,
- realizacja działań w zakresie bieżącej obsługi zamówień ze sklepu internetowego,
- obsługa telefoniczna i mailowy kontakt z klientami,
- obsługa reklamacji,
- współpraca z działami logistyki i marketingu,
- praca zmianowa od poniedziałku do piątku 7.00-15.00 i 10.00-18.00 oraz w jedną lub dwie soboty w miesiącu 10.00-14.00 (możliwość w te dni pracy zdalnej - telefoniczna obsługa Klienta).
Twoje mocne strony:
- bycie przykładem uczciwości, optymizmu i troski o Klienta,
- gotowość do pełnego zaangażowania w rozwój firmy,
- odpowiedzialność i samodzielność w działaniu,
- kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
- umiejętność poprawnego formułowania zdań i ciepłej rozmowy z Klientami,
- chęć i gotowość do nauki,
- doświadczenie z call centre to super atut!
Co dajemy w zamian:
- stałą pracę w nowoczesnej, szybko rosnącej firmie,
- umowę o pracę na pełny etat (umowa zlecenie w trakcie trwania okresu próbnego 3 do 6 miesięcy),
- wysoką pensję rosnącą wraz ze stażem pracy,
- comiesięczne premie,
- szkolenia, kursy wspomagające rozwój,
- bony świąteczne,
- duże zniżki na produkty firmy,
- pracę w naszej nowej siedzibie we Wrocławiu,
- możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym,
- Nie ma dla nas znaczenia wiek ani płeć. Nasz zespół jest różnorodny i pełen akceptacji. Liczy się dla nas człowiek.
Informacje
Lokalizacja: Wrocław
Typ umowy: Umowa o pracę (po okresie próbnym)
Godziny pracy: Pełen etat
Dodatkowe atuty:
- szkoła, kursy związane z dietetyką, żywieniem, dobrostanem człowieka,
- doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta,
- znajomość e-commerce.