Jarzynowa z pulpecikami KETO
Menu bez glutenu
Jarzynowa z pulpecikami KETO

Jarzyny to bogactwo witamin i składników mineralnych, które są potrzebne naszemu organizmowi. Znajdziesz je w naszym płynnym posiłku ketogenicznym, który może być urozmaiceniem Twojego menu, a także elementem diety keto. Zupa z jarzyn jest smaczna i zdrowa.

Długo gotowany bulion mięsny

  • Rosół na mocne kości zdrowe stawy - podstawowym składnikiem odpowiedzialnym za mocne kości i elastyczne stawy nie jest wapń, ale kolagen. Badania naukowe są zgodne, że dostarczanie kolagenu z pożywieniem oraz suplementacja kolagenem typu II poprawia stan kości i stawów, zapobiega zwyrodnieniom stawów, sztywności i stanom zapalnym. Długo gotowany bulion mięsny dostarcza wszystkich aminokwasów budujących kolagen w najprostszej, a zatem gotowej bezpośrednio do wchłonięcia formie. Oznacza to, że organizm dostaje komplet składników, a przy tym nie jest obarczony trawieniem. Podstawową zaletą stężonego rosołu jest wysoka koncentracja aminokwasów i składników mineralnych przy ich łatwej wchłanialności.
  • Rosół na nieszczelne jelito - jednym z podstawowych składników niezbędnych do utrzymania prawidłowej pracy jelit jest aminokwas glutamina obecny w bardzo dużych ilościach w rosole. U osób z nieswoistymi zapaleniami jelit obserwuje się niedobór kilku aminokwasów, w tym glutaminy, a także niedobór kolagenu typu IV.
  • Rosół a działanie przeciwzapalne - najważniejszym składnikiem rosołu o działaniu przeciwzapalnym jest aminokwas glicyna. Glicyna ma dobrze udokumentowane działanie przeciwzapalne, immunomodulacyjne oraz cytoprotekcyjne.
  • Rosół a przeziębienie - korzystne działanie rosołu przy przeziębieniu może wynikać z hamowania ruchliwości neutrofili i łagodzeniu stanu zapalnego, a zatem redukowaniu objawów związanych z wytwarzaniem dużej ilości śluzu.
  • Rosół a skóra bez zmarszczek - skoncentrowany rosół jest bardzo bogaty w peptydy i aminokwasy rozpadu kolagenu. Dla tych właśnie składników wielokrotnie wykazano, że ich suplementacja wpływa pozytywnie na nawilżenie i elastyczność skóry oraz zmniejsza skłonność do zmarszczek.

PESTKI DYNI - to cenne źródło witamin i składników mineralnych oraz zdrowego oleju roślinnego zawierającego nienasycone kwasy tłuszczowe.

BROKUŁ – jest warzywem niskoskrobiowym, co wiąże się z tym, że ma niski indeks glikemiczny oraz mało kalorii. Ponadto dostarcza dość dużej ilości błonnika pokarmowego oraz znaczącej ilości potasu, kwasu foliowego, witaminy A i witaminy C. Ma silne właściwości przeciwutleniające, dzięki czemu skutecznie zmiata wolne rodniki.

KALAFIOR - ma silne działanie antynowotworowe. Przede wszystkim zmniejsza ryzyko rozwoju raka prostaty i pęcherza.

* Źródło: informacje zaczerpnięte ze strony poradnikzdrowie.pl
Skład: długo gotowany bulion mięsny, szynka wieprzowa, brokuły, kalafior, cebula, cukinia, czosnek, koperek natka, pestki dyni, mleko kokosowe, oliwa z oliwek, lubczyk, papryka słodka suszona, kurkuma, oregano, pieprz czarny, regulator kwasowości: kwasek cytrynowy.
Bez konserwantów i dodatków smakowych. Do przygotowania użyto wody filtrowanej.
Barwa, smak i konsystencja zupy może się różnić w zależności od pory roku.
Zupa o niskim indeksie glikemicznym.
Wartość odżywcza w 100g produktu
Wartość energetyczna 318 kJ / 76 kcal
Tłuszcz 5,8g
W tym kwasy tłuszczowe nasycone 1,6g
Węglowodany 2,4g
W tym cukry 1,7g
Białko 4,2g
Sól 0,4g
%